Thursday, May 22, 2014

KISAH CINTA AKU DAN DIA .....

Assalamualaikum warahmatullah....



Dah lama sangat aku tak update blog.. Maklumlah tak de sape yang nak baca melainkan aku je..hee. yup..xpe.tu sbnarnya tujuan asal aku menulis, sekadar untuk menulis berkongsi supaya aku dapat membaca kembali apa yang aku tulis apabila sesaat sudah berlalu....

                                InsyaAllah, ku harapkan baby again..:) moga allah kabulkan doakup


peristiwa yang sntiasa menjadi kenangan kami berdua perginya muhammad atif adam..17mggu dlm kandungan tp allah lebih mnyayanginya.... Insyaallah..ada hikmahnya...doaku sentiasa mengiringinya..tenangmu disana anakku.. tapi ujian kami didunia ini masih belum tentu pengakhirannya.. Moga akhir kami saat mengingati- Mu ya Allah.....

Ada 2mggu lagi nak cukup setahun usia perkahwinan kami..Alhamdulillah, cinta ,kasih sayang kian bertambah.. ujian sentiasa terselit..adakalanya sedih,marah, geram dan macam-macamlah itu sudah semesti dalam sebuah rumahtgga cuma yang terpenting selagi agama yang dibina dalam sebuah rumah insyaallah perkara buruk makin lama makin terhindar..... 

I always love u my hubby......... ya insyaallah pada tahun-tahun mendatang pun semoga cinta ini tiada penghujungnya... sama-sama dijaga, dibina ,dibaja dengan baik...;)

saya bahagia dengan awak encik hubby.... :) kdg2 sy tersenyum sendiri...

No comments: